Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "İnce, Önder" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Hizmet kalitesi ve kurumsal imaj algısının tekrar satın alma niyeti üzerine etkisi: Afyonkarahisar ili termal otelleri üzerinde bir uygulama
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020) İnce, Önder; Celep, Emre
    Günümüzün yoğun rekabetin yaşandığı pazar ortamında, hizmet işletmelerinin rakiplerine karşı avantaj sağlayabilmesi oldukça önemli bir konu haline gelmiştir. Hizmet işletmelerinin, pazarda kalıcı olabilmek ve uzun bir işletme ömrüne sahip olabilmek için tüketici davranışlarını detaylı bir şekilde ele alarak incelemek zorundadır. İşletmelerin temel hedefi, tüketicilerin kendilerini tekrar tercih ederek bir mal veya hizmet satın almalarını sağlamaktır. Tüketici tarafından işletmenin tekrar tercih edilmesi durumunda işletme tüketiciye kusursuz bir hizmet kalitesi sağlarsa tüketicinin aynı işletmeyi tekrar tercih etme ihtimali ve müşteri bağlılığı oranı artış eğilimi gösterebilecektir. Tüketicilerin tekrar satın alma eyleminde bulunmasını sağlamak için işletmelerin kurumsal imajları da bir diğer önemli değişkendir. İşletmeler tüketicilerin gözünde ne kadar olumlu bir kurumsal imaj algısı yaratabilirlerse tüketiciler tarafından tekrar tercih edilebilmeleri o kadar yüksek olacaktır. Bu çalışmada hizmet kalitesi ve kurumsal imaj algısının tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkilerini ölçmek amaçlanmıştır. Hizmet kalitesi ve kurumsal imaj algısının tekrar satın alma niyeti üzerinde etkisini ölçebilmek amacıyla bir anket çalışması gerçekleştirilmiştir. Anket çalışması Afyonkarahisar ili termal otellerinde konaklama yapan ve tesadüfi örnekleme yöntemi ile belirlenen 441 kişi üzerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda hizmet kalitesi ve kurumsal imaj algısının tekrar satın alma niyeti üzerinde etkisi olduğu sonucuna ulaşılmıştır.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim