Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Demir, Mehmet Emin" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    İşletmelerde ISO 9001:2000 kalite yönetim sistemi uygulamalarının insan kaynakları yönetiminin etkenliği üzerine bir araştırma
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006) Demir, Mehmet Emin; Şimşek, M. Şerif
    Günümüzde dünyada ve ülkemizde kalite ve estetik evresi baslamıstır. Rekabet bunların gerektirdigi sartları yerine getirmekle mümkün olacaktır. Globallesen dünyada, ülkemizin ihtiyacı olan ve endüstrimizi yasatacak ihracatın gerçeklesmesi ISO 9000 standartlarına uygun üretim ve yönetim yapabilmemize baglıdır. Bu çalısmada isletmelerde ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi ve sistemin uygulamalarında insan ögesi, dolayısıyla nsan Kaynakları Yönetiminin rolü üzerinde durulmustur. Sistemin isletmelere ve insan kaynakları yönetimine olan katkıları arastırılmıs, ISO 9001:2000 uygulamalarının insan kaynakları yönetiminin etkenligini ne yönde etkiledigi ortaya konmaya çalısılmıstır. Bu çalısma, ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sisteminin firmalarda uygulanması, uygulama sonucunda elde edilen kazanım ve kayıpların neler oldugu, Kalite Yönetim Sistemi uygulamasının insan kaynakları üzerine olumlu ya da olumsuz etkilerinin ölçülebilmesi amacıyla yapılmıstır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Konya Bankacılık Sektöründe Eğitim ve Kariyer Fırsatları Açısından İş Tatmininin Örgütsel Bağlılık Üzerine Etkisi
    (Selçuk Üniversitesi, 2011) Demir, Mehmet Emin; Çini, Mehmet Akif
    Örgütlerin en önemli amacı varlığını sürdürebilmektir. Bu amacı gerçekleştirecek olan ise insan faktörüdür. İnsan faktörü ancak etkin ve verimli olduğunda nihai amaca ulaşılacaktır. Etkinlik ve verimliliğe ise tatmin edilmiş ve mutlu olmuş işgörenlerle ulaşılabilir. Bu durum örgütler açısından bilgiyi kullanacak olan nitelikli insan kaynağının önemini artırmaktadır. Dolayısıyla örgütsel bağlılığın sağlanması, örgütlerin amaçlarına ulaşmasında kritik bir rol oynamaktadır. Bu çalışmada Konya bankacılık sektöründe çalışanların iş tatmin faktörlerinden eğitim ve kariyer fırsatlarının örgütsel bağlılığına olan etkisi incelenecektir. Çalışma üç kısımdan oluşmaktadır. Birinci kısımda iş tatmini ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki eğitim ve kariyer fırsatları açısından incelenecek, ikinci kısımda çalışmanın metodolojisi anlatılacak ve üçüncü kısımda çalışmaya ilişkin bulgular verilecek ve sonuçlar yorumlanacaktır.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim