Yazar "Doğan, Cemile" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Achieving progress in writing performance of Selçuk University Preparatory Classes depending on multiple intelligence theory(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004) Doğan, Cemile; Çakır, A. KadirBu tez çoklu zeka teorisinin öğrencilerin karşılaştırma paragrafı yazma performansına etkisini incelemeyi amaçlamaktadır. Bu nicel ve yan-deneysel çalışmada, pre-test, post-test kontrol grup modeli kullanılmıştır. Hem deney hem de kontrol grupları aynı materyali analiz etmişlerdir. Deneysel grup karşılaştırma paragrafı yazma materyalini çoklu zeka aktiviteleri aracılığıyla incelemiştir. Her iki gruba da çalışma öncesi ve çalışma sonrası karşılaştırma paragrafı yazdırılmıştır. Çalışma Öncesi yazdırılan paragraflar test öncesi, çalışma sonrası yazdırılan paragraflar ise test sonrası olarak değerlendirilmeye tabi tutulmuştur. İki grubun test öncesi ve test sonrası sonuçlarının karşılaştırılması sonucunda çoklu zekası harekete geçirilen öğrencilerin daha iyi karşılaştırma paragrafı yazdığı ortaya çıkmıştır.